Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

1 vs 8

WARSFOLL
3
0
VS
(20:18, 20:18, 20:14)
PWC
Raport meczowy
30/92 ATAK 21/64
5 BLOK 1
6/57 SERWIS 2/52
19 BŁ. PRZECIWNIKA 26
60 SUMA 50
33

ATAK%

11

SERWIS%

33

ATAK%

4

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

31.82

SERWIS%

16.67
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 18

ATAK%

50
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

16.67

WYD%

-8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

81.82

PERF%

45.45

WYD%

81.82

SKUT%

81.82
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 9
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 18 3 14 12 12 1 5 2 0 2 0 7 3 5 4 2 0 0 82 45 3 0
Czarek Żyłkowski 12 3 9 3 5 0 1 1 0 2 6 6 1 4 3 7 1 2 41 24 9 0
Piotr Iwańczyk 7.5 3 5 4 5 0 2 1 1 1 0 6 2 4 7 7 0 0 61 22 4 0
Rafał Winiewski 2.5 3 2 3 5 0 4 0 1 0 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 8 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Troć 10 3 9 0 12 0 3 0 0 1 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 2 5
Adrian Dykty 8 3 8 0 7 2 2 0 0 0 0 5 3 2 3 3 4 3 33 13 9 9
Stefan Michałowicz 2 3 2 1 5 2 1 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Marcin Solarski 2 3 1 2 3 0 1 0 0 1 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 3 2
Przemysław Łukasik 2 3 1 0 0 1 1 1 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tomek Kociołek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 7 12 3 2 41 17 4 2
Ela Wysocka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 0 3 0 1 0 1 60 60 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)