Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
3
0
VS
(20:17, 20:13, 20:15)
MAMOBILE
Raport meczowy
28/65 ATAK 27/67
6 BLOK 3
1/58 SERWIS 3/47
25 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 45
43

ATAK%

2

SERWIS%

40

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

53.33

SERWIS%

11.11
ATAK

Damian Kołakowski

MAMOBILE


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adam Jabłoński

MAMOBILE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

30

WYD%

50

SKUT%

70
OBRONA

Hubert Długozima

PKO BP


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 11 3 8 2 2 2 1 2 0 1 1 4 3 1 1 3 0 2 29 14 1 0
Jakub Kiliszek 9 3 8 5 7 0 1 1 0 0 1 9 1 0 2 2 1 0 40 0 0 1
Maciej Rogulski 7 3 6 3 4 0 1 1 0 0 1 10 0 3 3 4 1 0 55 27 0 1
Hubert Długozima 6.5 3 6 2 4 1 0 0 1 0 1 5 1 1 1 3 1 0 33 17 4 2
Michał Kurek 1.5 3 0 0 1 0 0 1 1 0 1 7 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kinga Płóciennik 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 8 1 2 2 2 0 1 57 29 2 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Kołakowski 10 3 7 1 1 2 1 2 0 1 0 5 2 8 5 6 2 0 62 38 0 2
Marcin Kmak 8 3 7 5 3 1 4 0 0 1 0 5 2 2 0 1 1 0 50 50 3 1
Mateusz Macioszczyk 7 3 6 1 4 1 3 0 0 1 0 5 1 2 2 2 1 0 57 29 3 1
Adam Jabłoński 7 3 6 0 4 2 2 1 0 0 0 6 3 3 4 1 1 1 70 30 2 2
Andrzej Zubrzycki 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Natalia Kmak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Witkowski 0 3 0 1 2 0 2 0 0 0 0 5 3 1 0 6 1 0 13 13 2 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)