Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
1
VS
(12:20, 20:12, 20:15, 20:15)
ENERGY TEAM
Raport meczowy
30/65 ATAK 36/75
7 BLOK 4
7/70 SERWIS 7/64
28 BŁ. PRZECIWNIKA 15
72 SUMA 62
46

ATAK%

10

SERWIS%

48

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Augustynowicz

BESTCAN


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 16 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

55.17

SERWIS%

25
ATAK

Łukasz Bielecki

ENERGY TEAM


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 19

ATAK%

57.89
SERWIS

Łukasz Bielecki

ENERGY TEAM


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Igor Góral

ENERGY TEAM


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Łukasz Bielecki

ENERGY TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

70

PERF%

0

WYD%

70

SKUT%

70
OBRONA

Adam Kwiecień

BESTCAN


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Augustynowicz 22 4 16 3 5 2 3 2 0 4 0 10 2 2 7 3 1 1 64 14 1 1
Adam Kwiecień 7 3 5 2 4 1 1 0 0 2 1 10 0 0 7 2 2 2 54 0 4 0
Stefan Obradović 6 4 4 1 4 1 1 2 0 0 1 5 1 4 2 3 2 1 50 33 0 0
Marek Zaręba 4 4 2 0 0 0 0 2 0 0 2 12 1 0 1 0 0 0 100 0 5 0
Krzysztof Panek 4 4 3 0 5 0 1 1 0 0 1 9 0 0 8 2 0 2 67 0 2 0
Agnieszka Mach 1 4 0 0 0 0 1 0 0 1 1 6 1 0 1 2 0 1 25 0 1 0
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Góral 19 4 16 2 3 3 6 3 0 0 1 4 2 0 0 1 0 0 0 0 3 1
Łukasz Bielecki 14 4 11 0 3 1 4 1 0 2 0 6 0 0 7 3 0 0 70 0 3 0
Kamil Rytel 8 4 7 1 6 1 5 0 0 1 2 6 2 0 7 9 2 1 37 0 3 0
Zbigniew Grabiński 3 4 2 0 1 1 0 0 0 1 2 12 1 0 0 1 0 0 0 0 4 0
Karolina Gromuł 3 4 0 0 0 0 0 0 0 3 0 11 1 0 6 0 2 2 60 0 3 0
Hubert Zach 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 2 2 3 70 4 1 0
Adam Bala 0 4 0 0 1 1 0 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)