Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

Mecz o VII m.

MOIIB
3
1
VS
(16:20, 20:17, 20:17, 20:16)
ENERGY TEAM
Raport meczowy
33/66 ATAK 39/75
8 BLOK 4
7/75 SERWIS 5/72
28 BŁ. PRZECIWNIKA 22
76 SUMA 70
50

ATAK%

9

SERWIS%

52

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Norbert Kossakowski

ENERGY TEAM


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

70.83

SERWIS%

0
ATAK

Norbert Kossakowski

ENERGY TEAM


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 24

ATAK%

70.83
SERWIS

Jędrzej Ryniec

MOIIB


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

43.75

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Daniel Saganek

MOIIB


BLOK 3.5 B1 2
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Kamil Rytel

ENERGY TEAM


∑P 35 SR 4
∑P/SR 8.75

DOKŁ%

60

PERF%

31.43

WYD%

48.57

SKUT%

60
OBRONA

Daniel Saganek

MOIIB


OBRONA 2 SR 4
OBRONA/SR 0.5 ∑O 2
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jędrzej Ryniec 14.5 4 9 1 6 0 1 1 1 4 3 7 2 3 5 4 3 1 50 19 0 1
Karol Krzewiński 9.5 4 9 1 1 2 1 0 1 0 2 8 1 4 2 3 2 2 46 31 0 1
Damian Majewski 9 4 7 2 2 1 2 1 2 0 0 9 2 6 4 5 1 1 59 35 0 0
Zuza Rusak 6 4 6 1 2 1 3 0 0 0 2 10 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Daniel Saganek 5.5 4 0 0 0 0 0 2 3 2 2 8 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Marcin Zacharski 3.5 4 2 4 2 0 0 0 1 1 2 8 1 5 2 4 1 1 54 38 0 0
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Norbert Kossakowski 17 4 17 2 2 2 1 0 0 0 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marcin Bobel 13 4 11 3 1 2 0 2 0 0 3 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Igor Góral 9.5 4 7 2 2 2 3 1 1 1 2 9 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Łukasz Bielecki 5 4 3 4 5 2 2 0 0 2 3 10 1 10 2 8 2 1 52 43 0 1
Hubert Zach 2.5 4 1 0 0 0 0 0 1 1 2 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Karolina Gromuł 1 4 0 0 0 0 1 0 0 1 3 4 2 3 1 2 1 2 44 33 1 0
Kamil Rytel 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 10 10 0 4 60 31 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)