Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
3
0
VS
(20:6, 20:9, 20:7)
PKO BP
Raport meczowy
24/55 ATAK 6/14
3 BLOK 0
9/58 SERWIS 0/4
24 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 22

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 8.5 SR 3 PKT/SR 2.83
ATAK 8 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

42.11

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Gut

PROCTER & GAMBLE


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/7 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

57.14

WYD%

14.29

SKUT%

42.86
BLOK

Andrzej Gut

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Patryk Łabuszewski

PKO BP


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

35.71

WYD%

57.14

SKUT%

64.29
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dawid Prusiński 8.5 3 8 5 5 0 1 0 1 0 0 5 2 1 1 2 0 0 50 25 2 1 0
Matija Belcic 8 3 6 5 4 0 1 0 0 2 1 4 1 3 1 2 0 1 57 43 6 1 0
Andrey Pronoza 7 3 4 2 2 1 1 0 0 3 1 1 2 1 0 0 2 0 33 33 1 0 0
Andrzej Gut 4.5 3 3 0 1 0 0 1 1 0 2 7 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Kamil Staszewski 3.5 2 1 1 0 0 0 0 1 2 1 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Tomasz Szkudlarek 2.5 2 2 0 0 1 0 0 1 0 2 3 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Asia Kłobuchowska 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 1 13 1 1 0 1 0 0 50 50 3 1 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 6 3 6 1 4 0 3 0 0 0 0 3 1 5 4 4 1 0 64 36 2 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony