Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
1
VS
(20:11, 15:20, 20:16, 20:16)
ALLIANZ
Raport meczowy
19/45 ATAK 32/88
3.5 BLOK 7
1/37 SERWIS 4/64
51.5 BŁ. PRZECIWNIKA 20
75 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Bogucki

ALLIANZ


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 5 SERWIS 2

ATAK%

60

SERWIS%

22.22
ATAK

Michał Bogucki

ALLIANZ


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 15

ATAK%

60
SERWIS

Michał Bogucki

ALLIANZ


SERWIS 2/9 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

22.22

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Bogucki

ALLIANZ


BLOK 5 B1 5
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Michał Bogucki

ALLIANZ


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 12 4 11 3 4 3 4 1 0 0 0 6 0 0 6 3 0 1 60 0 1 2 0
Paweł Juszkiewicz 8.5 4 5 1 3 1 1 2 1 1 3 8 3 2 4 6 0 1 46 15 1 2 0
Maciej Mendak 2 4 2 0 1 1 0 0 0 0 0 9 0 0 0 0 0 1 0 0 2 1 0
Jarosław Sadowski 1 4 1 0 0 1 3 0 0 0 0 6 1 0 0 1 0 0 0 0 6 2 0
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Bogucki 16 4 9 2 1 1 2 5 0 2 0 7 0 0 6 2 0 1 67 0 3 0 0
Grzegorz Podenas 15 4 14 1 5 3 7 0 0 1 0 7 3 0 8 5 0 1 57 0 0 0 0
Krzysztof Sworst 8.5 4 7 5 4 0 4 1 1 0 0 6 2 9 7 5 3 1 64 36 3 1 0
Tomasz Szcześniak 1.5 4 1 4 6 0 3 0 1 0 1 14 1 1 5 6 0 0 50 8 3 0 0
Marta Podenas 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 10 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Franciszek Malinowski 1 4 1 1 4 0 3 0 0 0 0 6 3 0 3 2 1 0 50 0 1 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony