Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
3
0
VS
(20:18, 20:16, 20:15)
AICON X-RAY
Raport meczowy
21/36 ATAK 5/12
2 BLOK 0
10/39 SERWIS 2/18
27 BŁ. PRZECIWNIKA 42
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 5 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

71.43

SERWIS%

50
ATAK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


SERWIS 3/6 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

50

WYD%

50

SKUT%

50
BLOK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Pyzara

MAMOBILE


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

11.11

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Piotr Nowakowski

MAMOBILE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 12 3 7 2 3 1 2 0 0 5 3 6 2 0 1 1 0 0 50 0 1 0 0
Mateusz Macioszczyk 9 2 5 0 2 0 0 1 0 3 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Pyzara 9 3 7 0 1 0 2 0 0 2 1 2 2 1 5 2 1 0 67 11 0 0 0
Rafał Dybowski 3 3 2 0 1 0 1 1 0 0 3 5 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
Piotr Nowakowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 5 2 2 2 60 27 3 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Woźniak 7 3 5 1 3 0 1 0 0 2 1 11 1 0 4 2 2 2 40 0 2 1 0
Radosław Papierz 0 3 0 0 1 1 0 0 0 0 0 2 1 0 2 2 0 1 40 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony