Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(16:20, 18:20, 14:20)
WARTA
Raport meczowy
8/31 ATAK 23/70
0 BLOK 6
3/19 SERWIS 14/61
37 BŁ. PRZECIWNIKA 17
48 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Cieśliński

WARTA


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

40

SERWIS%

33.33
ATAK

Filip Wypych

WARTA


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 7

ATAK%

42.86
SERWIS

Olga Jaroń

WARTA


SERWIS 3/8 SR 2
SERWIS/SR 1.5

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

37.5
BLOK

Kamil Sulejewski

WARTA


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Cieśliński

WARTA


∑P 8 SR 2
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 11
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 6 3 4 1 4 1 3 0 0 2 2 5 3 2 7 2 1 5 53 12 7 4 0
Andrey Pronoza 5 3 4 6 6 1 1 0 0 1 0 4 2 1 3 1 1 2 50 13 1 1 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Kamil Sulejewski 10.5 3 8 4 7 1 1 2 1 0 0 3 2 0 1 0 0 1 50 0 3 0 0
Oskar Bień 10 3 5 5 3 0 1 1 0 4 3 5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adam Cieśliński 9 2 6 4 3 0 2 0 0 3 0 5 1 2 4 2 0 0 75 25 4 0 0
Filip Wypych 5 3 3 1 1 0 2 1 0 1 2 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Orzechowski 4 3 1 0 5 2 0 1 0 2 1 2 2 7 3 1 1 2 71 50 2 0 0
Olga Jaroń 3 2 0 0 1 0 0 0 0 3 0 3 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Monika Winnicka-Kluczyńska 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Janek Kaniewski 0.5 2 0 1 2 0 0 0 1 0 0 4 0 0 2 0 0 1 67 0 3 0 0
Piotr Suchodół 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 3 14 0 2 1 0
Arek Górski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 3 0 1 56 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony