Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
0
3
VS
(9:20, 18:20, 19:21)
PANATTONI
Raport meczowy
16/43 ATAK 6/13
1 BLOK 1.5
4/34 SERWIS 1/18
25 BŁ. PRZECIWNIKA 52.5
46 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

35

SERWIS%

25
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Piotr Krzak

PANATTONI


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

12.5

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Jarek Malczyk

PANATTONI


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 9 3 7 1 7 1 4 0 0 2 2 2 2 3 1 4 0 0 50 38 0 0 0
Tomasz Woźniak 6 3 4 0 3 0 0 1 0 1 1 8 0 0 2 4 2 0 25 0 2 2 0
Tomasz Rychlica 6 3 5 1 5 1 3 0 0 1 0 6 0 1 6 1 0 0 88 13 1 0 0
Radosław Papierz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 7 1 0 2 4 0 2 25 0 1 1 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 5 2 4 2 2 1 1 1 0 0 0 4 1 0 1 1 1 0 33 0 1 0 0
Jarek Malczyk 3.5 3 2 0 0 0 1 0 1 1 3 8 1 0 1 1 1 1 25 0 2 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony