Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
2
3
VS
(21:20, 18:20, 13:20, 20:14, 14:16)
MAMOBILE
Raport meczowy
9/40 ATAK 44/102
0.5 BLOK 9
2/38 SERWIS 2/68
74.5 BŁ. PRZECIWNIKA 35
86 SUMA 90

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 15 BLOK 3.5 SERWIS 1

ATAK%

55.56

SERWIS%

4.76
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Michał Mendak

PROJEKT II


SERWIS 2/13 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

15.38

WYD%

7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


∑P 13 SR 5
∑P/SR 2.6

DOKŁ%

69.23

PERF%

15.38

WYD%

69.23

SKUT%

69.23
OBRONA

Adrian Augustynik

MAMOBILE


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 11
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 6 4 4 1 7 1 5 0 0 2 0 10 1 3 7 6 0 0 63 19 3 0 0
Maciej Mendak 3 5 3 0 1 0 0 0 0 0 0 8 3 1 0 1 0 0 50 50 4 1 0
Paweł Juszkiewicz 2.5 5 2 4 7 2 2 0 1 0 1 9 2 1 0 0 0 0 100 100 2 2 0
Jarosław Sadowski 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mateusz Macioszczyk 19.5 5 15 2 7 0 3 3 1 1 0 20 0 2 7 4 0 0 69 15 4 0 0
Adrian Augustynik 16 5 12 7 6 1 4 3 0 1 0 5 3 2 3 8 2 2 29 12 10 1 0
Paweł Pyzara 14 5 14 2 4 1 6 0 0 0 0 13 5 7 9 8 0 0 67 29 2 1 0
Rafał Dybowski 5.5 5 3 1 11 0 3 2 1 0 1 18 1 2 7 8 1 0 50 11 4 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony