Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(20:14, 14:20, 20:21, 16:20)
PANATTONI
Raport meczowy
29/95 ATAK 6/19
5 BLOK 1
8/71 SERWIS 3/24
28 BŁ. PRZECIWNIKA 65
70 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

37.93

SERWIS%

16.67
ATAK

Andrzej Gut

PROCTER & GAMBLE


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 11

ATAK%

45.45
SERWIS

Michał Sarnecki

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/4 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Andrzej Gut

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 0
SR 4 B2 4
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

55.56

PERF%

33.33

WYD%

44.44

SKUT%

55.56
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 15 4 11 4 8 2 4 0 2 3 5 9 1 2 1 5 0 1 33 22 7 1 0
Ewa Bronisz 8.5 4 5 4 5 0 2 0 1 3 2 10 2 3 2 3 0 1 56 33 1 0 0
Andrzej Gut 7 4 5 3 2 1 0 0 4 0 0 6 0 0 2 1 0 0 67 0 2 3 0
Łukasz Chmielewski 5.5 4 5 5 8 0 3 0 1 0 0 3 1 3 8 6 0 4 52 14 6 2 0
Dawid Prusiński 5 4 3 3 5 2 3 1 0 1 0 8 2 1 3 5 4 3 25 6 1 1 0
Michał Sarnecki 1 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kamil Staszewski 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 9 1 0 1 1 1 0 33 0 3 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 10 4 6 4 5 1 3 1 0 3 3 16 2 2 2 11 2 2 21 11 5 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony