Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

PROCTER & GAMBLE
3
1
VS
(20:13, 11:20, 20:14, 21:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
27/73 ATAK 27/52
2.5 BLOK 1
9/40 SERWIS 5/37
33.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34
72 SUMA 67

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

62.5

SERWIS%

25
ATAK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

50

PERF%

30

WYD%

20

SKUT%

50
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 9
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 14 3 10 2 2 0 2 1 0 3 2 5 2 4 3 4 0 4 47 27 5 0 0
Matija Belcic 13.5 4 10 6 11 1 4 1 1 2 0 7 0 1 3 8 1 0 31 8 5 0 0
Dawid Prusiński 8 3 5 1 4 2 2 0 0 3 2 4 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0
Andrey Pronoza 3 2 2 0 6 1 2 0 0 1 1 6 1 0 0 2 2 1 0 0 3 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 18.5 4 15 4 7 0 1 0 1 3 2 6 2 0 4 7 2 2 27 0 4 1 0
Zbigniew Martyński 11 4 11 3 4 3 2 0 0 0 2 7 0 1 5 2 2 2 50 8 5 4 0
Tomasz Woźniak 3.5 4 1 1 0 0 0 0 1 2 1 12 0 3 2 2 1 2 50 30 7 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony