Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

ALLIANZ
2
3
VS
(20:17, 21:20, 13:20, 17:20, 7:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
34/110 ATAK 26/82
9 BLOK 4
6/78 SERWIS 4/41
29 BŁ. PRZECIWNIKA 58
78 SUMA 92

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 20.5 SR 5 PKT/SR 4.1
ATAK 17 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

36.17

SERWIS%

12.5
ATAK

Michał Bogucki

ALLIANZ


ATAK 8 SR 5
ATAK/SR 1.6 ∑A 17

ATAK%

47.06
SERWIS

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


SERWIS 5/18 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

-5.56

SKUT%

27.78
BLOK

Michał Bogucki

ALLIANZ


BLOK 6 B1 4
SR 5 B2 4
BLOK/SR 1.2
PRZYJĘCIE

Grzegorz Podenas

ALLIANZ


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Michał Bogucki

ALLIANZ


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 12
Statystyki
ALLIANZ
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Grzegorz Podenas 15.5 5 10 6 6 4 7 0 1 5 4 3 6 4 6 2 0 0 83 33 3 3 0
Michał Bogucki 14 5 8 2 3 3 1 4 4 0 4 8 3 3 8 7 0 2 55 15 10 2 0
Krystian Sulima 9.5 5 8 4 11 1 3 0 3 0 0 10 1 3 6 15 1 1 35 12 6 1 0
Franciszek Malinowski 5 5 5 3 6 2 3 0 0 0 0 5 4 0 0 3 0 2 0 0 2 0 0
Tomasz Szcześniak 4 5 3 1 5 0 1 0 2 0 1 11 1 3 7 5 3 1 53 16 3 3 0
Marta Podenas 1 5 0 0 3 1 0 0 0 1 0 6 5 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 20.5 5 17 8 15 3 4 0 3 2 0 12 2 3 4 5 2 1 47 20 8 3 0
Matija Belcic 8 4 6 1 9 1 5 1 0 1 1 11 1 3 3 6 2 2 38 19 4 1 0
Andrey Pronoza 4 3 2 3 3 0 0 1 0 1 0 5 2 1 0 0 0 0 100 100 2 0 0
Dawid Prusiński 1.5 4 1 1 1 0 2 0 1 0 0 1 2 0 1 4 1 2 13 0 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony