Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
0
3
VS
(9:20, 20:21, 15:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
17/44 ATAK 5/24
1 BLOK 3
0/23 SERWIS 6/36
26 BŁ. PRZECIWNIKA 47
44 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 8 SR 3 PKT/SR 2.67
ATAK 2 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

15.38

SERWIS%

33.33
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 18

ATAK%

44.44
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

33.33
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

44.44

WYD%

88.89

SKUT%

88.89
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Rychlica 8 3 8 1 5 0 4 0 0 0 0 6 0 0 0 6 2 4 0 0 5 1 0
Tomasz Ochnik 7 3 7 2 6 0 1 0 0 0 0 4 1 0 2 5 2 2 18 0 4 1 0
Tomasz Woźniak 3 3 2 0 2 1 2 1 0 0 0 5 2 0 1 6 1 0 13 0 6 2 0
Radosław Papierz 0 3 0 0 1 1 1 0 0 0 0 4 1 2 2 3 1 2 40 20 4 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 8 3 2 2 6 0 3 3 0 3 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 3 3 1 0 1 0 0 0 0 2 2 8 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Michał Mendak 2 3 1 2 3 0 0 0 0 1 3 9 1 4 4 1 0 0 89 44 2 1 0
Jarosław Sadowski 1 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony