Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

AICON X-RAY
2
3
VS
(20:16, 20:17, 15:20, 14:20, 10:15)
WARTA
Raport meczowy
17/47 ATAK 47/107
2 BLOK 3
4/34 SERWIS 3/88
56 BŁ. PRZECIWNIKA 35
79 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

41.18

SERWIS%

28.57
ATAK

Daniel Chylaszek

WARTA


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 25

ATAK%

64
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 4/14 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

35.71

WYD%

7.14

SKUT%

28.57
BLOK

Oskar Bień

WARTA


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Radosław Papierz

AICON X-RAY


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

12.5

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 12
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 19 5 14 6 8 2 4 1 0 4 1 6 3 4 5 7 2 0 50 22 7 5 0
Tomasz Woźniak 3.5 5 3 2 4 0 4 0 1 0 0 10 1 5 6 7 2 0 55 25 6 1 0
Radosław Papierz 0.5 4 0 0 0 0 0 0 1 0 1 7 1 1 5 1 0 1 75 13 4 1 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chylaszek 16.5 5 16 2 5 0 2 0 1 0 0 4 1 0 0 1 0 0 0 0 4 0 0
Filip Wypych 10 5 9 4 4 2 5 0 0 1 0 11 4 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Janek Kaniewski 8.5 5 7 6 4 0 3 1 1 0 1 13 1 1 1 2 2 2 25 13 4 0 0
Piotr Orzechowski 7 5 6 4 3 1 3 0 0 1 2 8 2 4 9 7 2 1 57 17 6 7 0
Oskar Bień 4 3 3 2 3 1 3 0 2 0 0 4 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Olga Jaroń 4 5 3 0 0 0 0 0 0 1 3 13 2 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0
Krzysztof Orszak 1 4 1 2 1 0 0 0 0 0 3 9 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Slawek Kowalczuk 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 10 1 1 45 9 4 0 0
Arek Górski 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
Piotr Piasecki 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 5 1 0 3 67 25 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony