Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
1
3
VS
(16:20, 21:20, 13:20, 16:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
31/69 ATAK 30/73
1.5 BLOK 3.5
0/25 SERWIS 3/43
33.5 BŁ. PRZECIWNIKA 43.5
66 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

40.74

SERWIS%

12
ATAK

Rafał Dybowski

MAMOBILE


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/25 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

20

WYD%

-4

SKUT%

12
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 18 SR 4
∑P/SR 4.5

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Rafał Dybowski

MAMOBILE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 15 4 15 4 8 3 4 0 0 0 2 7 2 10 6 4 2 0 73 45 4 1 0
Rafał Dybowski 13.5 4 12 5 3 0 2 1 1 0 0 7 0 0 3 3 0 0 50 0 5 0 0
Mariusz Gołębiewski 4 4 4 0 6 1 2 0 0 0 0 5 2 0 2 3 1 2 25 0 2 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 15 4 11 1 10 2 3 1 0 3 2 16 4 6 9 3 0 0 83 33 2 1 0
Dawid Prusiński 11 4 9 3 7 1 0 2 0 0 0 8 2 2 2 3 0 1 50 25 2 0 0
Matija Belcic 10.5 4 10 4 10 0 2 0 1 0 0 8 0 2 2 4 0 0 50 25 1 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony