Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
3
1
VS
(20:18, 15:20, 20:10, 20:18)
PROJEKT II
Raport meczowy
9/17 ATAK 9/27
2.5 BLOK 0
3/24 SERWIS 2/36
60.5 BŁ. PRZECIWNIKA 55
75 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 7.5 SR 3 PKT/SR 2.5
ATAK 7 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

58.33

SERWIS%

0
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Adrian Płachta

PKO BP


SERWIS 3/18 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

16.67

WYD%

11.11

SKUT%

16.67
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Patryk Łabuszewski

PKO BP


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

60

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

60
OBRONA

Patryk Łabuszewski

PKO BP


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 7.5 3 7 1 2 1 1 0 1 0 0 6 0 0 6 4 0 0 60 0 5 0 0
Adrian Płachta 7 4 2 0 3 0 0 1 2 3 0 14 1 0 2 1 0 0 67 0 5 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 6 4 5 3 2 2 1 0 0 1 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Juszkiewicz 3 4 3 0 6 2 2 0 0 0 0 8 2 0 5 3 0 1 56 0 1 0 0
Maciej Mendak 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 0 15 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony