Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CITIBANK
0
3
VS
(14:20, 13:20, 19:21)
AICON X-RAY
Raport meczowy
16/58 ATAK 23/44
3 BLOK 1
3/48 SERWIS 5/29
24 BŁ. PRZECIWNIKA 32
46 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

12.5
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

38.46

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Marcin Kwater

CITIBANK


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Katarzyna Szenk

CITIBANK


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
CITIBANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Kwater 7 3 4 3 4 0 3 2 0 1 1 4 1 1 2 2 0 1 50 17 0 1 0
Jaroslaw Makowski 6 3 4 2 4 0 1 1 0 1 1 6 2 1 3 5 4 2 27 7 0 2 0
Jakub Błaszkiewicz 5 3 4 1 2 1 5 0 0 1 1 7 0 0 2 1 0 1 50 0 2 1 0
Artur Zawadka 2 1 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Ewa Soltyszewska 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 2 5 1 0 2 1 1 1 40 0 2 0 0
Grzegorz Gill 1 3 1 0 10 0 0 0 0 0 0 6 1 3 2 5 0 0 50 30 4 0 0
Paul Ionescu 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 0 1 25 25 1 0 0
Katarzyna Szenk 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 0 1 3 1 0 0 80 20 1 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 16 3 15 1 7 1 1 0 0 1 0 7 0 1 2 2 0 1 50 17 5 0 0
Tomasz Woźniak 12 3 8 1 5 0 4 1 0 3 2 5 3 2 4 3 1 0 60 20 2 3 0
Radosław Papierz 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 5 1 3 5 0 2 1 73 27 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony