Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

(2-3)

PKO BP
3
1
VS
(17:20, 20:10, 20:15, 20:16)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
17/36 ATAK 38/105
3.5 BLOK 3
0/23 SERWIS 2/62
56.5 BŁ. PRZECIWNIKA 18
77 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 16.5 SR 4 PKT/SR 4.13
ATAK 16 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

51.61

SERWIS%

0
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 31

ATAK%

51.61
SERWIS

Tomasz Szkudlarek

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/11 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

9.09

WYD%

-9.09

SKUT%

9.09
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

87.5

PERF%

37.5

WYD%

81.25

SKUT%

87.5
OBRONA

Patryk Łabuszewski

PKO BP


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 16.5 4 16 3 4 1 7 0 1 0 0 6 1 2 4 3 1 0 60 20 7 1 0
Adrian Płachta 4 4 1 3 1 0 0 2 2 0 0 15 1 0 0 0 1 0 0 0 3 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 16 4 16 6 10 0 0 0 0 0 1 8 2 1 3 1 1 1 57 14 5 0 0
Łukasz Chmielewski 11 4 9 6 9 0 2 1 0 1 2 6 3 12 7 11 0 0 63 40 6 2 0
Dawid Prusiński 8.5 4 8 5 10 2 1 0 1 0 1 12 1 6 8 1 0 1 88 38 1 1 0
Tomasz Szkudlarek 4 4 3 2 2 2 3 0 0 1 0 8 2 0 3 0 0 1 75 0 2 2 0
Ewa Bronisz 2 4 1 1 2 0 0 0 2 0 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Sarnecki 1 2 1 0 1 1 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Andrzej Gut 0.5 2 0 0 1 0 1 0 1 0 0 5 0 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0
Asia Kłobuchowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 4 3 0 46 8 4 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony