Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III miejsce

PANATTONI
0
3
VS
(16:20, 15:20, 19:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
13/35 ATAK 29/67
0 BLOK 2
0/9 SERWIS 3/59
37 BŁ. PRZECIWNIKA 27
50 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

46.15

SERWIS%

16.67
ATAK

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

18.18

WYD%

-9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

62.5

PERF%

37.5

WYD%

43.75

SKUT%

62.5
OBRONA

Piotr Krzak

PANATTONI


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 12
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 13 3 13 6 8 1 7 0 0 0 0 7 2 6 4 3 3 0 63 38 6 6 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 14 3 12 3 8 2 1 1 0 1 2 3 0 1 2 5 0 1 33 11 1 2 0
Ewa Bronisz 7 3 4 1 1 0 0 1 0 2 0 6 3 0 1 1 0 0 50 0 1 1 0
Andrzej Gut 5 3 5 1 4 1 0 0 0 0 1 6 0 1 0 0 0 0 100 100 0 1 0
Tomasz Szkudlarek 4 3 4 0 3 1 0 0 0 0 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dawid Prusiński 4 3 4 5 4 1 1 0 0 0 1 12 1 3 3 3 1 1 55 27 3 0 0
Michał Sarnecki 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 6 10 1 0 48 19 2 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony