Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o V miejsce

AICON X-RAY
3
1
VS
(20:13, 20:15, 13:20, 21:19)
PROJEKT II
Raport meczowy
25/59 ATAK 7/32
4 BLOK 0
2/32 SERWIS 3/34
43 BŁ. PRZECIWNIKA 57
74 SUMA 67

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 6 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

54.55

SERWIS%

20
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 6 SR 2
ATAK/SR 3 ∑A 11

ATAK%

54.55
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 25 SR 4
∑P/SR 6.25

DOKŁ%

64

PERF%

32

WYD%

60

SKUT%

64
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 13 4 13 5 4 0 4 0 0 0 1 10 3 2 4 8 0 0 43 14 1 5 0
Tomasz Rychlica 10 3 5 0 15 0 1 4 0 1 0 5 0 0 4 3 0 0 57 0 1 0 0
Tomasz Woźniak 7 2 6 0 2 1 2 0 0 1 0 3 1 2 1 3 1 2 33 22 0 0 0
Radosław Papierz 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 0 1 4 1 0 17 0 3 3 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Mendak 10 4 7 3 8 1 7 0 0 3 0 10 4 8 8 8 0 1 64 32 2 0 0
Maciej Mendak 0 4 0 0 1 1 1 0 0 0 1 6 1 0 1 0 0 0 100 0 3 1 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 1 1 1 0 0 0 0 0 5 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony