Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
3
0
VS
(21:19, 21:19, 20:15)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
22/57 ATAK 23/61
2 BLOK 4
6/52 SERWIS 4/51
32 BŁ. PRZECIWNIKA 22
62 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 7 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

36.84

SERWIS%

27.27
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 15

ATAK%

46.67
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

63.64

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Przemysław Ostaszewski

PANATTONI


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Adam Kwiecień

PANATTONI


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 12 3 7 2 6 2 2 2 0 3 4 2 2 2 4 1 1 0 75 25 0 0
Przemysław Ostaszewski 8 3 6 2 2 1 2 0 0 2 5 10 0 2 3 0 0 0 100 40 0 0
Jacek Strus 6 3 6 6 4 1 4 0 0 0 2 3 2 0 3 2 1 0 50 0 2 1
Adam Kwiecień 3 3 2 0 0 0 1 0 0 1 1 8 1 2 1 0 0 2 60 40 3 0
Aneta Krysiak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 2 4 2 0 1 67 22 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 11 3 8 3 4 1 2 0 2 2 6 3 2 0 3 1 1 0 60 0 2 2
Cezary Kopeć 9 3 7 0 5 0 3 1 0 1 2 2 2 3 5 3 1 1 62 23 0 0
Łukasz Kołakowski 5 3 4 3 4 1 3 0 0 1 1 5 1 3 3 1 0 0 86 43 0 0
Dorota Nawrocka 2 3 2 0 0 0 1 0 0 0 1 5 0 4 1 2 0 1 63 50 1 0
Krzysztof Pikuła 2 3 1 0 0 0 0 0 2 0 1 4 3 1 2 0 1 0 75 25 1 1
Maciej Ograbek 2 1 1 0 0 0 2 1 0 0 0 2 0 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Grzegorz Malczewski 0 2 0 1 5 0 0 0 0 0 0 7 0 0 2 1 1 0 50 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)