Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:13, 20:18, 20:18)
PKO BP
Raport meczowy
30/50 ATAK 14/32
1 BLOK 0
6/58 SERWIS 3/17
23 BŁ. PRZECIWNIKA 32
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


PKT 9 SR 2 PKT/SR 4.5
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

75

SERWIS%

0
ATAK

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


ATAK 9 SR 2
ATAK/SR 4.5 ∑A 12

ATAK%

75
SERWIS

Daniel Chudecki

PKO BP


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

30

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojtek Płochocki 10 3 10 0 2 0 2 0 0 0 2 7 0 0 3 4 1 0 38 0 6 1
Jakub Joszt 9 2 9 0 3 0 0 0 0 0 0 3 0 0 1 0 2 0 33 0 3 0
Radosław Bosek 6 3 6 1 3 0 1 0 0 0 2 5 2 3 5 0 2 0 80 30 3 0
Łukasz Kulas 5 2 2 2 1 0 2 1 0 2 1 5 1 1 2 0 1 1 60 20 2 0
Grzegorz Netczuk 3 2 3 0 2 0 0 0 0 0 0 2 2 0 1 2 2 3 13 0 3 1
Kamila Bobke 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 2 5 2 0 1 0 0 2 33 0 1 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 2 0 0 0 1 0 0 0 1 0 4 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Jakub Piaskowski 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 2 3 1 1 1 1 1 0 50 25 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 10 3 9 6 7 0 2 0 0 1 3 3 2 0 1 4 1 1 14 0 3 0
Daniel Chudecki 7 3 5 0 1 0 2 0 0 2 1 5 0 0 3 9 3 1 19 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)