Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
0
3
VS
(14:20, 17:20, 11:20)
NBP
Raport meczowy
26/62 ATAK 21/43
0 BLOK 2
7/43 SERWIS 3/59
9 BŁ. PRZECIWNIKA 34
42 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

50

SERWIS%

33.33
ATAK

Jakub Mućk

NBP


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Marcin Midura

PROJEKT II


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

58.33

WYD%

8.33

SKUT%

33.33
BLOK

Michał Zawadzki

NBP


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Marcin Midura

PROJEKT II


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

90.91

PERF%

45.45

WYD%

90.91

SKUT%

90.91
OBRONA

Piotr Jonasz

PROJEKT II


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 16 3 12 2 3 0 7 0 0 4 3 2 3 5 5 1 0 0 91 45 0 0
Piotr Jonasz 9 3 9 3 2 2 5 0 0 0 1 4 1 4 5 8 1 0 50 22 4 0
Maciej Mendak 6 3 4 1 1 0 3 0 0 2 1 3 1 8 8 5 0 0 76 38 1 0
Michał Mendak 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 2 3 0 0 1 0 1 0 50 0 1 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 3 0 4 0 0 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamila Koczuk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Mućk 7.5 3 7 0 4 0 1 0 1 0 2 4 2 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Piotr Jodkiewicz 7 3 7 2 4 0 0 0 0 0 2 5 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Michał Zawadzki 4.5 3 3 0 4 0 1 0 1 1 4 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Brzeziński 3.5 3 2 0 1 0 1 0 1 1 2 13 1 2 6 3 0 1 67 17 0 1
Patryk Woźny 3.5 3 2 0 2 0 2 0 1 1 2 5 0 2 1 2 0 3 38 25 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 5 5 0 1 4 0 1 1 71 14 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)