Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
3
0
VS
(20:16, 21:20, 20:14)
EXATEL
Raport meczowy
28/52 ATAK 22/65
1.5 BLOK 3
1/47 SERWIS 2/52
30.5 BŁ. PRZECIWNIKA 23
61 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

12.5
ATAK

Adrian Płachta

PKO BP


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Mateusz Petekiewicz

EXATEL


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Rafał Łączkowski

EXATEL


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Rogulski

PKO BP


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

30

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Adrian Płachta

PKO BP


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 16 3 15 1 4 3 2 0 0 1 0 3 4 8 13 6 0 1 75 29 2 2
Maciej Rogulski 9 3 9 4 5 0 0 0 0 0 0 13 0 3 5 1 0 1 80 30 2 1
Adrian Płachta 3.5 3 3 0 0 0 1 0 1 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Jan Olek 2 2 1 0 3 0 1 1 0 0 1 1 2 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 2 1 1 0 0 1 3
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Grabarski 10 3 9 4 7 1 4 1 0 0 0 8 0 1 4 2 0 1 63 13 1 0
Michał Majewski 6 3 5 1 1 0 1 1 0 0 1 9 1 1 1 2 0 0 50 25 2 0
Robert Wieczorek 6 3 6 3 6 1 4 0 0 0 1 5 3 6 3 5 1 0 60 40 1 0
Mateusz Petekiewicz 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 1 7 0 2 2 2 0 0 67 33 2 1
Rafał Łączkowski 1 2 0 0 3 0 0 1 0 0 0 6 0 0 2 0 0 1 67 0 0 1
Iza Mikulska 1 3 1 2 4 0 1 0 0 0 0 8 0 2 4 3 1 0 60 20 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)