Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
0
3
VS
(14:20, 12:20, 20:21)
MSD POLSKA
Raport meczowy
17/74 ATAK 0/0
1 BLOK 0
2/47 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
46 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 7 SR 3 PKT/SR 2.33
ATAK 5 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

20.83

SERWIS%

11.11
ATAK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 14

ATAK%

35.71
SERWIS

Katarzyna Kwiatkowska

PROJEKT II


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

12.5

WYD%

-25

SKUT%

12.5
BLOK

Maciej Mendak

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

50

PERF%

25

WYD%

25

SKUT%

50
OBRONA

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 7 3 5 3 13 0 3 1 0 1 2 3 3 3 3 6 1 1 43 21 4 3
Adrian Kowalski 6 3 6 7 4 0 5 0 0 0 0 4 2 2 1 2 0 1 50 33 1 1
Paweł Juszkiewicz 5 3 5 2 6 1 0 0 0 0 2 8 1 1 3 4 2 0 40 10 5 2
Michał Mendak 1 3 1 0 3 0 1 0 0 0 0 3 3 2 2 2 0 2 50 25 2 2
Katarzyna Kwiatkowska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 3 0 4 3 0 3 40 0 2 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 8 0 1 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)