Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(17:20, 20:15, 20:11, 20:17)
PWC
Raport meczowy
13/46 ATAK 18/50
2 BLOK 0
5/53 SERWIS 3/56
57 BŁ. PRZECIWNIKA 42
77 SUMA 63
28

ATAK%

9

SERWIS%

36

ATAK%

5

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 11 SR 4 PKT/SR 2.75
ATAK 6 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

35.29

SERWIS%

16.67
ATAK

Sebastian Juszczyński

PWC


ATAK 5 SR 4
ATAK/SR 1.25 ∑A 9

ATAK%

55.56
SERWIS

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

50
OBRONA

Marta Śmieszek

PWC


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 11 4 6 3 5 0 3 35 17 2 0 3 2 11 2 0 3 4 0 1 38 0 2 1
Dorota Nawrocka 5 4 3 0 7 0 1 27 11 0 0 2 0 5 3 0 5 3 1 3 42 0 4 0
Andrzej Zubrzycki 4 4 4 3 6 0 5 22 18 0 0 0 3 8 0 0 2 2 0 0 50 0 4 1
Maciej Ograbek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 9 2 0 0 1 3 1 0 0 2 1
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Juszczyński 6 4 5 2 2 0 0 56 9 0 0 1 1 10 6 0 2 1 0 1 50 0 2 0
Paweł Chróstowski 5 4 4 1 1 0 2 50 8 0 0 1 2 7 1 0 2 5 1 1 22 0 4 2
Paweł Czubek 5 3 5 0 3 0 5 38 13 0 0 0 1 2 2 1 5 8 3 0 35 6 1 0
Marta Śmieszek 4 4 4 1 6 0 2 31 13 0 0 0 1 4 2 1 7 7 1 0 50 6 5 0
Łukasz Wiciński 1 3 0 0 2 1 2 0 5 0 0 1 0 4 0 0 4 4 5 1 29 0 3 2
Marcin Solarski 0 3 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 3 5 2 0 2 0 0 0 100 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)