Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
0
3
VS
(17:20, 15:20, 18:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
16/48 ATAK 26/66
6 BLOK 5.5
0/40 SERWIS 1/52
28 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
50 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 9 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

42.86

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 15

ATAK%

46.67
SERWIS

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


SERWIS 1/14 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

7.14

WYD%

-21.43

SKUT%

7.14
BLOK

Adam Kwiecień

PANATTONI


BLOK 4.5 B1 4
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

12.5

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 10.5 3 6 1 11 3 1 4 1 0 0 6 1 0 3 2 1 0 50 0 3 0
Piotr Krzak 8 3 7 1 2 1 4 1 0 0 0 4 3 0 2 3 3 0 25 0 3 1
Przemysław Ostaszewski 3 3 3 1 2 1 2 0 0 0 0 7 1 1 5 6 1 0 46 8 2 2
Marta Sieklucka 0.5 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 3 2 0 0 1 2 0 0 0 4 3
Jarek Malczyk 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 10 3 1 2 4 1 1 33 11 1 1
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 10.5 3 9 5 4 1 2 1 1 0 1 3 3 0 4 3 0 0 57 0 5 0
Wojtek Płochocki 8 3 6 0 5 1 3 1 0 1 0 9 4 0 4 3 0 0 57 0 3 1
Jakub Joszt 8 3 5 1 3 3 2 3 0 0 1 7 1 1 5 2 0 0 75 13 2 1
Radosław Bosek 6 3 6 4 5 0 1 0 0 0 3 6 1 1 2 1 0 1 60 20 5 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kamila Bobke 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 0 0 3 2 0 0 60 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)