Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PROJEKT II
0
3
VS
(14:20, 16:20, 15:20)
PWC
Raport meczowy
18/61 ATAK 9/21
0 BLOK 4.5
4/46 SERWIS 6/39
23 BŁ. PRZECIWNIKA 40.5
45 SUMA 60
30

ATAK%

9

SERWIS%

43

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Przemysław Łukasik

PWC


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 6 BLOK 2.5 SERWIS 3

ATAK%

66.67

SERWIS%

30
ATAK

Michał Mendak

PROJEKT II


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Przemysław Łukasik

PWC


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Przemysław Łukasik

PWC


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Przemysław Łukasik

PWC


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Mendak

PROJEKT II


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 8 3 8 5 7 2 3 32 25 0 0 0 1 5 2 3 0 2 1 2 38 38 1 0
Michał Mendak 5 3 3 0 0 1 0 75 4 0 0 2 0 10 0 5 7 2 0 1 80 33 2 0
Wojciech Hofman 4 3 2 2 4 0 2 20 10 0 0 2 0 6 2 4 3 4 2 1 50 29 0 0
Jarosław Sadowski 3 3 3 0 2 1 3 33 9 0 0 0 3 5 1 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Paweł Kotlarz 2 3 2 2 7 1 1 15 13 0 0 0 0 2 1 1 0 2 0 0 33 33 1 0
Katarzyna Kwiatkowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 1 1 0 0 1 67 33 0 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Łukasik 11.5 3 6 1 1 0 1 67 9 2 1 3 2 5 0 5 0 0 0 0 100 100 2 0
Marta Śmieszek 4 3 2 1 3 0 1 29 7 1 0 1 2 3 0 3 2 0 0 0 100 60 1 0
Sebastian Juszczyński 3 3 1 0 2 0 1 25 4 1 0 1 4 6 1 5 3 3 0 0 73 45 0 0
Marcin Solarski 1 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 7 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)