Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
2
3
VS
(9:20, 20:11, 20:18, 17:20, 6:15)
PKO BP
Raport meczowy
25/86 ATAK 43/94
4 BLOK 6
4/69 SERWIS 7/82
39 BŁ. PRZECIWNIKA 28
72 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

PKO BP


PKT 16 SR 5 PKT/SR 3.2
ATAK 12 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

46.15

SERWIS%

9.09
ATAK

Jakub Kiliszek

PKO BP


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Adrian Płachta

PKO BP


SERWIS 5/26 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

53.85

WYD%

15.38

SKUT%

19.23
BLOK

Daniel Chudecki

PKO BP


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Jakub Kiliszek

PKO BP


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

86.67

PERF%

53.33

WYD%

86.67

SKUT%

86.67
OBRONA

Adrian Płachta

PKO BP


OBRONA 3 SR 5
OBRONA/SR 0.6 ∑O 3
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 9.5 5 8 5 6 1 5 1 1 0 6 5 0 0 1 2 2 0 20 0 0 1
Przemysław Ostaszewski 8 5 6 2 3 3 4 0 0 2 1 12 2 5 1 1 0 1 75 63 1 1
Jacek Strus 7 5 4 5 9 1 3 1 0 2 3 7 0 4 5 3 0 0 75 33 1 1
Adam Kwiecień 6 5 6 3 8 1 2 0 0 0 0 7 1 3 8 5 1 2 58 16 0 0
Jarek Malczyk 2.5 5 1 0 0 0 0 1 1 0 3 12 1 5 0 2 1 0 63 63 0 3
Marta Sieklucka 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 4 6 2 1 0 77 31 1 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Chudecki 16 5 12 4 3 2 5 3 0 1 2 4 4 6 3 2 0 1 75 50 1 0
Jakub Kiliszek 15 5 15 2 5 0 3 0 0 0 5 9 2 8 5 2 0 0 87 53 3 1
Patryk Łabuszewski 12 5 10 3 3 1 9 1 0 1 0 8 3 6 10 4 0 1 76 29 2 1
Maciej Rogulski 7 4 6 3 4 0 3 1 0 0 0 7 1 2 5 3 0 0 70 20 2 0
Adrian Płachta 6 5 0 0 0 1 0 1 0 5 9 11 1 0 0 2 0 0 0 0 3 0
Edyta Czapska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 3 4 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)