Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
1
3
VS
(20:17, 14:20, 15:20, 18:20)
EXATEL
Raport meczowy
29/99 ATAK 37/96
1 BLOK 5
8/70 SERWIS 5/75
29 BŁ. PRZECIWNIKA 30
67 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 5

ATAK%

36

SERWIS%

29.41
ATAK

Piotr Grabarski

EXATEL


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 28

ATAK%

42.86
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 5/17 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

58.82

WYD%

5.88

SKUT%

29.41
BLOK

Michał Majewski

EXATEL


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Adam Kolczyński

EXATEL


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

55.56

PERF%

0

WYD%

44.44

SKUT%

55.56
OBRONA

Adam Kolczyński

EXATEL


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 14 4 9 3 11 1 1 0 0 5 5 3 4 0 0 2 1 2 0 0 4 2
Wojciech Hofman 9 4 7 4 7 0 6 1 0 1 1 5 1 0 5 4 4 1 36 0 6 1
Maciej Mendak 7 4 7 7 6 2 1 0 0 0 2 11 0 2 5 4 2 0 54 15 6 0
Adrian Kowalski 4 4 4 4 9 2 4 0 0 0 1 7 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0
Michał Mendak 2 4 1 0 1 0 1 0 0 1 0 10 1 1 7 7 1 0 50 6 2 1
Katarzyna Kwiatkowska 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 1 6 4 0 6 2 4 1 46 0 6 1
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 1 50 0 0 0
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kolczyński 14 4 9 3 12 0 3 0 2 4 6 4 2 0 5 3 1 0 56 0 8 0
Piotr Grabarski 12 4 12 2 6 0 8 0 0 0 2 10 3 1 4 2 4 0 45 9 6 1
Michał Majewski 11 4 8 3 5 0 3 3 0 0 1 10 1 1 1 5 0 1 25 13 5 2
Robert Wieczorek 9 4 8 1 8 0 2 0 0 1 0 8 2 0 5 5 1 2 38 0 4 3
Mateusz Petekiewicz 1 4 0 0 1 0 1 0 2 0 1 9 2 0 6 4 2 0 50 0 8 1
Ula Szewczyk 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 1 8 0 0 0 0 1 4 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)