Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PWC
0
3
VS
(17:20, 10:20, 11:20)
NBP
Raport meczowy
12/33 ATAK 19/39
1 BLOK 3
4/34 SERWIS 5/51
21 BŁ. PRZECIWNIKA 33
38 SUMA 60
36

ATAK%

12

SERWIS%

49

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Woźny

NBP


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

55.56

SERWIS%

25
ATAK

Adrian Dykty

PWC


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Adrian Dykty

PWC


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Krzysztof Brzeziński

NBP


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Adrian Dykty

PWC


∑P 21 SR 3
∑P/SR 7

DOKŁ%

57.14

PERF%

19.05

WYD%

47.62

SKUT%

57.14
OBRONA

Łukasz Wiciński

PWC


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 11 3 8 2 1 1 1 62 13 0 0 3 1 6 0 4 8 7 0 2 57 19 1 3
Sebastian Juszczyński 3 3 2 2 2 0 2 25 8 1 0 0 2 5 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Przemysław Łukasik 2 3 2 1 0 0 0 67 3 0 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Marta Śmieszek 1 3 0 1 6 1 0 0 8 0 0 1 0 3 1 0 6 4 0 3 46 0 1 0
Marcin Solarski 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 1 4 0 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Łukasz Wiciński 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 4 5 4 1 52 33 5 1
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Woźny 14 3 10 1 6 1 0 56 18 0 0 4 1 11 0 0 2 2 1 1 33 0 1 2
Krzysztof Brzeziński 9 3 6 3 2 0 0 55 11 3 0 0 0 11 1 2 0 3 0 0 40 40 3 4
Piotr Jodkiewicz 4 3 3 0 4 0 3 30 10 0 0 1 2 9 1 2 2 4 1 2 36 18 3 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 0 1 0 0 2 33 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)