Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
1
3
VS
(16:20, 20:21, 20:15, 16:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
34/127 ATAK 35/104
1 BLOK 5
10/73 SERWIS 3/75
27 BŁ. PRZECIWNIKA 33
72 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

47.06

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 34

ATAK%

47.06
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 4/11 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

54.55

WYD%

36.36

SKUT%

36.36
BLOK

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

80

PERF%

46.67

WYD%

66.67

SKUT%

80
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 15 SR 4
OBRONA/SR 3.75 ∑O 20
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 15 4 10 5 12 1 2 1 0 4 2 5 0 3 1 2 0 0 67 50 2 1
Adrian Kowalski 14 4 13 10 17 1 5 0 0 1 0 7 3 0 2 2 1 1 33 0 5 3
Maciej Mendak 8 4 7 4 9 2 5 0 0 1 0 9 1 11 7 6 0 1 72 44 15 5
Michał Mendak 5 4 2 1 1 0 1 0 0 3 2 12 1 7 5 1 2 0 80 47 7 1
Jarosław Sadowski 3 4 2 2 10 1 4 0 0 1 1 8 3 2 1 0 0 0 100 67 1 1
Katarzyna Kwiatkowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 1 3 1 5 2 1 33 25 3 1
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 17 4 16 4 11 0 3 1 0 0 1 11 0 2 2 3 0 1 50 25 7 1
Jakub Joszt 10.5 4 9 6 15 1 3 1 1 0 1 17 2 2 3 8 1 2 31 13 2 1
Radosław Bosek 7.5 4 6 2 11 0 1 1 1 0 0 8 1 0 4 2 1 4 36 0 5 1
Jakub Piaskowski 5 4 1 0 1 0 0 0 2 3 2 3 2 2 1 9 1 2 20 13 1 1
Grzegorz Netczuk 3 4 3 1 5 0 3 0 0 0 0 12 3 1 3 6 2 1 31 8 3 4
Elżbieta Dalkiewicz 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)