Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

Wodociągi Warszawskie
3
1
VS
(18:20, 21:19, 21:19, 20:8)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
15/45 ATAK 38/98
3 BLOK 2
2/28 SERWIS 5/66
60 BŁ. PRZECIWNIKA 21
80 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

44.12

SERWIS%

0
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 24

ATAK%

45.83
SERWIS

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Przemysław Babicz

Wodociągi Warszawskie


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

90

PERF%

30

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Babicz 11 4 9 5 10 0 2 2 0 0 0 5 1 2 1 2 2 1 38 25 3 1
Michał Kielan 8 4 6 2 5 1 2 0 0 2 0 9 2 2 7 3 1 2 60 13 3 0
Piotr Sierzputowski 1 4 0 1 2 0 0 0 2 0 1 7 1 1 3 1 1 1 57 14 3 3
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 16 4 15 5 7 1 6 1 0 0 1 12 0 3 6 0 0 1 90 30 1 0
Cezary Kopeć 12 4 11 3 3 3 4 0 0 1 3 10 0 3 4 1 1 1 70 30 2 0
Dorota Nawrocka 6 4 4 3 4 0 0 0 0 2 0 7 2 6 7 5 3 1 59 27 2 2
Maciej Ograbek 5.5 4 4 1 7 2 1 0 1 1 1 7 0 4 3 2 2 3 50 29 4 0
Krzysztof Pikuła 3.5 4 3 0 3 1 1 0 1 0 0 6 0 1 2 8 0 1 25 8 3 0
Bartek Pietrzyk 2 4 1 1 4 0 0 0 0 1 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 7 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)