Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
2
VS
(20:21, 20:17, 13:20, 20:18, 15:6)
PWC
Raport meczowy
37/80 ATAK 45/108
3 BLOK 3
4/87 SERWIS 10/83
44 BŁ. PRZECIWNIKA 24
88 SUMA 82

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 22 SR 5 PKT/SR 4.4
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

52.78

SERWIS%

13.33
ATAK

Marcin Solarski

PWC


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 4/20 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

40

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Przemysław Łukasik

PWC


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Chróstowski

PWC


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Witold Przychodzeń

PANATTONI


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 15
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 22 5 19 1 9 2 5 1 0 2 1 10 2 1 12 3 7 3 50 4 7 8
Adam Kwiecień 15 5 12 2 8 0 2 2 0 1 2 15 0 1 9 5 1 5 48 5 7 0
Witold Przychodzeń 6 5 5 2 9 1 2 0 0 1 1 23 3 0 3 4 2 1 30 0 11 4
Aneta Krysiak 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 25 1 0 1 1 1 1 25 0 2 1
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Klimczak 20.5 5 17 10 11 0 6 0 1 3 4 3 7 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Adrian Dykty 9 5 8 2 3 0 6 0 0 1 0 9 2 0 15 5 0 1 71 0 6 2
Marcin Solarski 7 5 3 0 1 0 0 0 0 4 4 6 6 0 0 0 0 0 0 0 7 0
Sebastian Juszczyński 7 5 7 0 3 0 1 0 0 0 0 8 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Przemysław Łukasik 6.5 5 4 2 2 1 2 2 1 0 0 6 3 0 1 2 0 0 33 0 4 0
Marta Śmieszek 5 5 3 1 5 0 0 0 0 2 2 7 2 3 12 3 1 1 75 15 2 0
Paweł Chróstowski 3 2 3 3 2 1 1 0 0 0 1 2 1 0 4 1 0 0 80 0 0 0
Łukasz Wiciński 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 16 9 3 2 56 6 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)