Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

Wodociągi Warszawskie
3
1
VS
(20:10, 15:20, 20:18, 20:14)
PROJEKT II
Raport meczowy
12/34 ATAK 30/88
2 BLOK 3
5/50 SERWIS 7/63
56 BŁ. PRZECIWNIKA 22
75 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


PKT 12 SR 4 PKT/SR 3
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

47.83

SERWIS%

14.29
ATAK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 23

ATAK%

47.83
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

36.36

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Przemysław Babicz

Wodociągi Warszawskie


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Przemysław Babicz

Wodociągi Warszawskie


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

71.43

PERF%

7.14

WYD%

64.29

SKUT%

71.43
OBRONA

Przemysław Babicz

Wodociągi Warszawskie


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 11
Statystyki
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Babicz 8 4 6 2 6 1 2 2 0 0 0 10 3 1 9 3 0 1 71 7 9 2
Michał Kielan 8 4 6 3 6 0 1 0 0 2 0 13 3 0 7 0 4 1 58 0 5 0
Katarzyna Napiórkowska-Artacho 3 4 0 0 1 0 0 0 0 3 3 8 5 0 0 4 3 1 0 0 4 1
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Kotlarz 12 4 11 1 9 1 1 0 0 1 0 4 2 0 0 1 0 0 0 0 2 2
Adrian Kowalski 9 4 7 4 9 0 4 2 0 0 2 5 3 0 1 1 0 2 25 0 3 0
Maciej Mendak 8 4 6 0 10 1 4 0 0 2 2 5 2 3 16 7 2 0 68 11 4 1
Michał Mendak 6 4 2 0 3 0 0 1 0 3 3 10 2 0 5 2 0 1 63 0 5 0
Jarosław Sadowski 5 4 4 1 9 0 1 0 0 1 1 7 0 1 6 3 1 0 64 9 2 0
Katarzyna Kwiatkowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 2 0 0 2 3 29 29 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)