Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
2
3
VS
(20:11, 14:20, 13:20, 20:14, 7:15)
MSD POLSKA
Raport meczowy
30/101 ATAK 0/0
9 BLOK 0
11/74 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
74 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 5 PKT/SR 3.2
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

44

SERWIS%

23.53
ATAK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 25

ATAK%

44
SERWIS

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


SERWIS 5/17 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

52.94

WYD%

11.76

SKUT%

29.41
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

60

PERF%

40

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 5
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Cezary Kopeć 16 5 11 6 5 1 2 1 0 4 1 10 2 2 6 5 2 1 50 13 4 1
Andrzej Zubrzycki 13.5 5 10 3 7 1 7 3 1 0 0 10 0 3 2 4 1 1 45 27 2 2
Agnieszka Dzikoń 9 5 7 1 8 0 5 1 0 1 1 8 0 1 3 5 0 0 44 11 1 0
Bartek Pietrzyk 7 5 1 0 2 0 1 1 0 5 4 5 3 1 0 0 0 0 100 100 1 4
Stefan Michałowicz 3.5 5 1 3 6 0 1 2 1 0 0 4 3 6 3 3 1 2 60 40 1 2
Krzysztof Pikuła 1 2 0 0 2 0 1 0 0 1 1 4 1 1 1 4 1 0 29 14 0 1
Radosław Kozera 0 3 0 0 9 0 0 0 0 0 1 3 2 4 2 5 0 3 43 29 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)