Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
1
3
VS
(20:16, 17:20, 10:20, 17:20)
NBP
Raport meczowy
42/84 ATAK 30/53
0 BLOK 4.5
4/65 SERWIS 7/60
18 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
64 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Woźny

NBP


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

63.64

SERWIS%

13.33
ATAK

Krzysztof Brzeziński

NBP


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 11

ATAK%

72.73
SERWIS

Piotr Jodkiewicz

NBP


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

42.86

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Piotr Jodkiewicz

NBP


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Jarek Malczyk

PANATTONI


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Jarek Malczyk

PANATTONI


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jacek Strus 16 4 16 4 5 1 2 0 0 0 5 6 0 1 6 3 0 1 64 9 1 0
Przemysław Ostaszewski 14 4 13 4 3 2 5 0 0 1 1 6 3 4 4 4 2 1 53 27 1 0
Adam Kwiecień 13 4 11 3 3 3 4 0 0 2 2 16 0 3 6 4 1 1 60 20 1 0
Jarek Malczyk 2 4 2 0 2 0 1 0 0 0 0 9 1 2 4 1 0 0 86 29 3 1
Marta Sieklucka 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 4 6 2 1 4 7 0 1 38 8 1 0
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Woźny 16 4 14 1 5 0 2 0 0 2 5 5 3 2 3 1 2 0 63 25 2 1
Piotr Jodkiewicz 14 4 8 2 5 0 4 2 2 3 3 6 2 6 7 4 0 1 72 33 1 1
Krzysztof Brzeziński 9.5 4 8 1 2 0 0 0 3 0 2 11 0 5 5 3 1 1 67 33 1 2
Ela Dzioba 2 4 0 0 1 0 0 0 0 2 4 10 2 1 3 0 0 1 80 20 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)