Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKO BP
3
1
VS
(18:20, 20:12, 20:17, 20:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
25/55 ATAK 35/111
5 BLOK 2
2/39 SERWIS 6/66
46 BŁ. PRZECIWNIKA 21
78 SUMA 64

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 16 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

53.33

SERWIS%

9.09
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 30

ATAK%

53.33
SERWIS

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

38.46

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Katarzyna Kwiatkowska

PROJEKT II


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

50
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 10
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 20 4 16 4 6 0 4 3 0 1 1 9 0 0 4 5 0 1 40 0 7 1
Maciej Rogulski 10 4 8 2 10 1 2 2 0 0 0 6 0 0 3 4 1 0 38 0 3 0
Jan Olek 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 0 12 1 0 2 0 0 0 100 0 6 0
Aleksandra Włodarczyk 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 0 8 0 1 3 2 1 2 44 11 6 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 13 4 12 4 14 3 8 0 0 1 3 12 1 0 0 0 1 0 0 0 2 0
Paweł Kotlarz 11 4 10 1 6 1 2 1 0 0 0 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Paweł Juszkiewicz 9 4 5 2 13 1 6 1 0 3 2 5 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Maciej Mendak 7 4 7 3 7 1 4 0 0 0 0 11 2 5 3 14 0 0 36 23 9 1
Katarzyna Kwiatkowska 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 0 4 1 0 4 4 0 0 50 0 1 1
Michał Mendak 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 8 2 2 6 8 1 1 44 11 3 2
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 11 0 1 48 4 7 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)