Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

5 vs 8

NBP
3
1
VS
(20:7, 15:20, 20:12, 20:13)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
36/73 ATAK 28/83
7 BLOK 1
4/73 SERWIS 7/52
28 BŁ. PRZECIWNIKA 16
75 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

39.39

SERWIS%

0
ATAK

Krzysztof Brzeziński

NBP


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 13

ATAK%

76.92
SERWIS

Radosław Kozera

PKP INTERCITY


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Michał Zawadzki

NBP


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Krzysztof Brzeziński

NBP


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

45.45

PERF%

0

WYD%

36.36

SKUT%

45.45
OBRONA

Krzysztof Brzeziński

NBP


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Brzeziński 12.5 4 10 0 2 0 1 1 1 1 1 17 0 0 5 5 0 1 45 0 7 0
Michał Zawadzki 11.5 4 8 1 5 0 0 3 1 0 1 9 1 0 1 1 0 1 33 0 4 2
Piotr Jodkiewicz 11 4 10 0 8 0 1 1 0 0 1 8 1 0 5 6 3 1 33 0 2 1
Patryk Woźny 11 4 8 6 7 1 5 1 0 2 2 11 2 1 5 7 0 2 40 7 2 0
Ela Dzioba 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 5 10 0 0 1 2 0 2 20 0 7 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 13 4 13 5 4 1 10 0 0 0 0 5 0 0 4 5 0 0 44 0 5 0
Cezary Kopeć 8 4 5 1 10 3 3 1 0 2 2 7 1 0 2 9 2 1 14 0 5 0
Dorota Nawrocka 5 4 4 0 6 2 2 0 0 1 0 5 1 0 0 11 3 2 0 0 4 0
Maciej Ograbek 4 4 4 0 1 0 2 0 0 0 0 7 0 0 2 5 0 0 29 0 2 0
Radosław Kozera 3 4 1 0 0 0 1 0 0 2 1 4 1 0 4 5 1 0 40 0 3 0
Krzysztof Pikuła 3 4 1 0 2 1 1 0 0 2 0 11 0 0 5 3 4 0 42 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)