Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PÓŁFINAŁ A (2 vs 3)

PKO BP
3
0
VS
(20:16, 20:11, 20:16)
PANATTONI
Raport meczowy
27/51 ATAK 20/50
0.5 BLOK 1
6/50 SERWIS 2/44
26.5 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

PKO BP


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

62.5

SERWIS%

23.08
ATAK

Daniel Chudecki

PKO BP


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Daniel Chudecki

PKO BP


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

38.46

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Marta Sieklucka

PANATTONI


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Daniel Chudecki

PKO BP


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Adrian Płachta

PKO BP


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Chudecki 13 3 10 2 2 0 2 0 0 3 2 5 3 4 0 0 0 0 100 100 1 0
Patryk Łabuszewski 12 3 10 5 4 0 2 0 0 2 2 1 5 2 5 1 1 0 78 22 1 0
Maciej Rogulski 5 3 5 4 2 1 0 0 0 0 0 6 0 7 2 3 0 1 69 54 0 0
Adrian Płachta 2.5 3 2 0 0 0 0 0 1 0 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Aleksandra Włodarczyk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 6 3 6 1 3 1 4 0 0 0 2 3 3 3 1 1 1 0 67 50 0 1
Przemysław Ostaszewski 6 3 6 1 1 0 2 0 0 0 1 6 0 2 0 0 2 0 50 50 0 1
Adam Kwiecień 5 3 5 0 4 0 4 0 0 0 1 3 1 7 5 2 1 1 75 44 0 0
Jacek Strus 5 3 3 1 3 1 3 0 0 2 1 7 1 3 0 3 0 1 43 43 0 2
Marta Sieklucka 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 1 5 0 1 4 0 0 1 83 17 1 0
Aneta Krysiak 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 6 0 2 0 1 0 1 50 50 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)