Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MECZ nr 1 o IX m.

PWC
3
0
VS
(20:18, 20:14, 20:14)
PROJEKT II
Raport meczowy
26/65 ATAK 16/67
2 BLOK 1
4/59 SERWIS 2/46
28 BŁ. PRZECIWNIKA 27
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Dykty

PWC


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

47.62

SERWIS%

0
ATAK

Adrian Dykty

PWC


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 21

ATAK%

47.62
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 3/18 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

38.89

WYD%

-5.56

SKUT%

16.67
BLOK

Paweł Chróstowski

PWC


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

63.64

PERF%

9.09

WYD%

45.45

SKUT%

63.64
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 10
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 10 3 10 2 5 0 4 0 0 0 0 9 1 0 6 5 0 1 50 0 3 0
Paweł Chróstowski 8.5 3 6 4 8 0 3 1 1 1 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Przemysław Łukasik 5.5 3 5 2 4 0 1 0 1 0 1 7 2 0 0 2 0 0 0 0 4 0
Marcin Solarski 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 4 7 4 0 1 0 1 0 50 0 4 1
Marta Śmieszek 3 3 3 0 4 1 0 0 0 0 1 4 0 0 3 3 0 0 50 0 4 0
Sebastian Juszczyński 2 3 2 0 1 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Łukasz Wiciński 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 8 6 2 1 50 6 5 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 5 3 3 3 5 0 5 1 0 1 2 2 2 1 6 2 2 0 64 9 4 0
Jarosław Sadowski 5 3 4 0 4 1 4 0 0 1 0 8 1 0 1 5 1 1 13 0 2 0
Adrian Kowalski 5 3 5 2 7 1 6 0 0 0 0 4 1 0 0 0 1 0 0 0 1 2
Maciej Mendak 3 3 3 2 8 0 2 0 0 0 0 9 0 0 8 3 2 0 62 0 7 3
Michał Mendak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 2 7 1 1 18 0 3 1
Ola Król 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 2 0 2 2 0 2 33 0 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)