Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

Mecz nr 2 o IX m.

PWC
3
0
VS
(20:10, 20:15, 20:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
29/66 ATAK 15/61
4 BLOK 0
4/58 SERWIS 2/42
23 BŁ. PRZECIWNIKA 23
60 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Dykty

PWC


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

52.63

SERWIS%

0
ATAK

Sebastian Juszczyński

PWC


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 13

ATAK%

53.85
SERWIS

Sebastian Juszczyński

PWC


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Przemysław Łukasik

PWC


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marta Śmieszek

PWC


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Adrian Dykty

PWC


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 11 3 10 3 4 0 2 1 0 0 3 9 0 7 3 2 0 0 83 58 3 0
Paweł Chróstowski 8.5 3 8 0 4 0 3 0 1 0 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Sebastian Juszczyński 8 3 7 0 2 0 4 0 0 1 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Przemysław Łukasik 5.5 3 3 1 3 0 4 1 1 1 3 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Solarski 2 3 0 0 0 0 0 1 0 1 5 7 2 0 1 1 0 0 50 0 1 1
Marta Śmieszek 2 3 1 1 5 0 1 0 0 1 3 5 1 3 3 1 0 0 86 43 0 0
Łukasz Wiciński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 0 0 80 60 2 2
Tomek Kociołek 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 1 0 1 67 33 2 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 6 3 5 4 12 3 3 0 0 1 1 6 0 2 4 3 0 0 67 22 2 0
Michał Mendak 4 3 3 1 2 0 4 0 0 1 2 7 1 5 3 4 1 0 62 38 1 0
Jarosław Sadowski 4 3 4 0 2 1 2 0 0 0 1 6 2 2 2 2 2 0 50 25 1 0
Paweł Juszkiewicz 3 3 3 2 7 0 3 0 0 0 0 6 3 2 4 4 0 1 55 18 1 0
Katarzyna Kwiatkowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 2 2 1 1 0 0 75 50 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)