Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
0
VS
(20:11, 21:20, 20:16)
AICON X-RAY
Raport meczowy
29/54 ATAK 26/83
7 BLOK 1
4/60 SERWIS 5/48
21 BŁ. PRZECIWNIKA 15
61 SUMA 47

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

36.84

SERWIS%

12.5
ATAK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Witold Przychodzeń

PANATTONI


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

72.73

PERF%

45.45

WYD%

72.73

SKUT%

72.73
OBRONA

Adam Kwiecień

PANATTONI


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 13 3 12 2 3 1 2 1 0 0 0 7 0 2 2 2 0 2 50 25 6 2
Kacper Stelmach 10.5 3 8 1 6 0 1 1 1 1 0 7 1 3 5 3 0 0 73 27 0 2
Dariusz Sierpiński 7 3 5 4 0 0 0 1 0 1 2 11 1 0 2 1 1 1 40 0 2 6
Witold Przychodzeń 6.5 3 4 0 4 0 0 1 1 1 0 11 2 1 0 0 0 1 50 50 0 1
Piotr Krzak 2 3 0 0 1 0 0 0 2 1 0 4 5 0 1 3 0 0 25 0 3 3
Marta Sieklucka 1 3 0 0 0 0 0 1 0 0 0 4 1 2 2 3 1 1 44 22 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 16 3 14 10 7 3 4 1 0 1 0 4 3 2 4 2 0 1 67 22 1 1
Agnieszka Dzikoń 7 3 6 8 5 2 3 0 0 1 0 9 1 2 2 4 1 1 40 20 2 0
Andrzej Kaznowski 6 3 4 1 1 0 0 0 0 2 1 5 2 5 6 4 1 2 61 28 2 2
Tomasz Woźniak 2 3 2 5 3 2 1 0 0 0 1 7 2 5 3 3 0 0 73 45 3 2
Radosław Papierz 1 3 0 1 1 0 0 0 0 1 0 7 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)