Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MSD POLSKA
0
3
VS
(18:20, 10:20, 12:20)
PANATTONI
Raport meczowy
16/48 ATAK 31/70
2 BLOK 5
2/34 SERWIS 5/59
20 BŁ. PRZECIWNIKA 19
40 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Stelmach

PANATTONI


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

70

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Szopa

MSD POLSKA


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Piotr Krzak

PANATTONI


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Michał Moczarski

MSD POLSKA


∑P 20 SR 3
∑P/SR 6.67

DOKŁ%

70

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Adam Kwiecień

PANATTONI


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 9
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 5.5 3 4 0 0 0 1 0 1 1 0 8 0 2 0 1 0 1 50 50 2 0
Michał Moczarski 5.5 3 5 2 6 1 2 0 1 0 1 3 1 4 10 4 2 0 70 20 5 4
Zuza Rusak 5 3 5 4 7 3 2 0 0 0 0 4 2 3 4 3 1 3 50 21 1 1
Tomasz Bala 2.5 3 2 0 0 1 3 0 1 0 0 6 1 0 2 2 1 1 33 0 4 1
Dawid Majcherek 1.5 3 0 0 0 0 0 0 1 1 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 3 2
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Stelmach 15 3 14 2 4 0 0 1 0 0 2 2 2 1 1 2 0 0 50 25 0 0
Adam Kwiecień 8 3 6 1 4 1 2 1 0 1 1 6 0 5 0 4 0 0 56 56 7 2
Piotr Krzak 7.5 3 4 2 1 0 1 1 1 2 0 4 2 0 2 1 1 0 50 0 2 1
Witold Przychodzeń 6.5 3 4 1 3 0 2 1 1 1 0 14 0 0 0 1 0 0 0 0 2 1
Przemysław Pawłowski 3 3 3 7 5 1 2 0 0 0 2 12 1 3 2 4 0 0 56 33 4 1
Marta Sieklucka 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 4 1 0 0 2 1 2 0 0 3 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)