Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

AICON X-RAY
3
1
VS
(17:20, 20:10, 20:12, 20:15)
Volkswagen Financial Services
Raport meczowy
43/97 ATAK 23/89
6 BLOK 2
5/76 SERWIS 4/57
23 BŁ. PRZECIWNIKA 28
77 SUMA 57

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarosław Żelewski

Volkswagen Financial Services


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 17 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

38.64

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 23

ATAK%

60.87
SERWIS

Bartłomiej Masiczak

Volkswagen Financial Services


SERWIS 2/9 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

22.22

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 0
SR 4 B2 5
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

22.22

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 16.5 4 13 4 3 1 5 0 5 1 0 6 2 2 5 1 1 0 78 22 8 1
Tomasz Rychlica 16 4 14 3 4 0 2 0 4 0 0 7 2 3 1 2 1 0 57 43 6 3
Tomasz Woźniak 10.5 4 9 3 6 1 3 1 1 0 0 9 1 3 5 2 1 0 73 27 6 3
Agnieszka Dzikoń 9 4 7 3 9 0 5 0 0 2 1 10 1 2 1 4 0 0 43 29 4 2
Radosław Papierz 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 2 12 0 0 2 0 0 1 67 0 5 1
Gosia Gryziak 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 1 14 3 7 1 3 1 3 53 47 6 1
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Żelewski 19 4 17 7 16 2 2 2 0 0 1 6 1 6 4 6 1 0 59 35 4 1
Bartłomiej Masiczak 4 4 2 3 4 0 2 0 0 2 0 6 1 0 1 0 0 1 50 0 3 1
Łukasz Suchodolski 4 4 3 4 4 4 2 0 0 1 2 10 0 9 6 7 2 2 58 35 3 1
Olga Bodo 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Adrian Kaniowski 1 4 1 0 3 0 0 0 0 0 1 8 0 2 4 2 2 0 60 20 4 5
Jan Nowacki 0 4 0 1 9 0 3 0 0 0 0 6 2 3 2 4 1 2 42 25 5 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)