Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

INGRAM TEAM
2
3
VS
(20:9, 18:20, 20:21, 21:20, 16:17)
STEPSTONE
Raport meczowy
42/134 ATAK 34/117
6 BLOK 9
4/95 SERWIS 9/87
43 BŁ. PRZECIWNIKA 35
95 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Sarnecki

STEPSTONE


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

38.46

SERWIS%

14.29
ATAK

Kamil Rytel

INGRAM TEAM


ATAK 4 SR 5
ATAK/SR 0.8 ∑A 9

ATAK%

44.44
SERWIS

Piotr Bartoszek

STEPSTONE


SERWIS 3/15 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


BLOK 6 B1 6
SR 5 B2 0
BLOK/SR 1.2
PRZYJĘCIE

Michał Sarnecki

STEPSTONE


∑P 6 SR 5
∑P/SR 1.2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Michał Sarnecki

STEPSTONE


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 12
Statystyki
INGRAM TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Bobel 16.5 5 13 5 16 3 2 2 1 1 1 8 3 4 1 3 0 0 63 50 0 0
Szymon Stańczyk 15 5 13 6 12 4 7 0 0 2 3 14 1 2 8 5 1 1 59 12 5 0
Łukasz Lipski 9.5 5 7 1 10 1 0 2 1 0 3 17 0 1 8 4 2 2 53 6 6 5
Kamil Rytel 6 5 4 0 2 1 2 1 0 1 5 11 1 4 5 5 0 2 56 25 4 1
Adam Bala 3 5 3 1 12 0 4 0 0 0 2 9 4 0 0 3 1 2 0 0 2 1
Wiktoria Strucińska 2 5 2 0 1 0 2 0 0 0 2 6 1 2 2 5 2 2 31 15 5 3
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 20 5 15 5 9 2 8 3 0 2 2 8 2 1 3 1 0 1 67 17 10 2
Adrian Wieczorek 20 5 13 2 18 1 2 6 0 1 2 10 2 2 5 4 4 0 47 13 8 1
Piotr Bartoszek 5 4 2 2 5 0 4 0 0 3 0 9 3 2 7 8 5 0 41 9 2 2
Marek Charkiewicz 4 3 4 0 2 2 4 0 0 0 0 11 1 2 3 0 1 2 63 25 1 0
Klaudia Sochocka 1 4 0 1 0 1 1 0 0 1 0 8 1 1 2 2 3 1 33 11 2 1
Marcin Jucha 1 4 0 1 6 0 1 0 0 1 1 10 1 2 0 7 3 0 17 17 1 0
Aleksandra Zmuda 1 5 0 0 4 0 2 0 0 1 1 6 0 3 5 4 1 0 62 23 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)