Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
2
3
VS
(20:21, 20:17, 20:17, 12:20, 16:17)
AICON X-RAY
Raport meczowy
42/81 ATAK 50/102
9 BLOK 4
4/89 SERWIS 7/93
33 BŁ. PRZECIWNIKA 31
88 SUMA 92

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 27.5 SR 5 PKT/SR 5.5
ATAK 24 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

58.54

SERWIS%

5.88
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 7 SR 5
ATAK/SR 1.4 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 4/21 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

28.57

WYD%

9.52

SKUT%

19.05
BLOK

Bartek Kapturski

CBRE


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

76.19

PERF%

9.52

WYD%

76.19

SKUT%

76.19
OBRONA

Łukasz Jasiński

CBRE


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 10
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 27.5 5 24 1 12 1 3 2 1 1 2 11 3 0 6 6 4 1 35 0 10 0
Bartek Kapturski 13 5 8 1 3 1 2 3 0 2 1 6 8 2 6 3 2 3 50 13 5 1
Maciej Kałwa 8.5 5 6 2 6 2 1 1 1 1 1 15 2 1 9 8 3 0 48 5 1 0
Jakub Siara 6 4 4 0 1 0 2 2 0 0 0 7 2 1 6 10 1 0 39 6 4 1
Joanna Grabowska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 2 1 0 3 33 0 1 0
Joanna Mieloch 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 1 13 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 22 5 21 2 8 3 4 1 0 0 2 9 3 2 7 3 2 1 60 13 5 0
Andrzej Kaznowski 18 5 13 2 3 4 4 1 0 4 2 13 2 2 14 5 0 0 76 10 2 0
Tomasz Rychlica 8.5 5 7 0 2 1 0 0 1 1 1 11 1 1 7 4 1 1 57 7 5 0
Agnieszka Dzikoń 7 5 6 2 6 0 2 0 0 1 3 9 4 0 4 3 0 1 50 0 4 0
Zbigniew Martyński 5 5 3 1 3 1 3 1 0 1 0 10 1 0 4 3 1 1 44 0 2 0
Radosław Papierz 0.5 5 0 0 1 0 0 0 1 0 2 10 3 1 2 1 1 0 60 20 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)