Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
1
VS
(20:16, 20:21, 20:9, 20:6)
PROJEKT II
Raport meczowy
40/85 ATAK 18/60
7 BLOK 6
12/78 SERWIS 3/54
21 BŁ. PRZECIWNIKA 25
80 SUMA 52

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Stelmach

PANATTONI


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

58.33

SERWIS%

11.11
ATAK

Kacper Stelmach

PANATTONI


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 24

ATAK%

58.33
SERWIS

Marta Sieklucka

PANATTONI


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

37.5

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Piotr Jodkiewicz

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Stelmach 16 4 14 3 3 0 4 1 0 1 0 8 0 1 5 8 1 1 38 6 1 0
Adam Kwiecień 12 4 8 2 4 1 2 1 0 3 2 11 0 0 1 3 0 1 20 0 2 1
Dariusz Sierpiński 12 4 6 1 5 2 3 1 0 5 1 14 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Piotr Krzak 11.5 4 9 2 2 2 6 1 1 1 1 3 4 0 6 1 1 0 75 0 1 1
Marta Sieklucka 4.5 4 2 0 1 0 0 0 1 2 1 3 2 1 4 1 2 0 63 13 1 0
Jarek Malczyk 3 4 1 0 1 1 0 2 0 0 2 13 0 1 3 2 0 1 57 14 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Jodkiewicz 6 3 4 0 6 0 1 2 0 0 0 5 0 4 3 3 1 2 54 31 1 1
Adrian Kowalski 5 2 4 0 1 2 2 1 0 0 0 4 0 0 3 3 1 2 33 0 0 0
Jakub Nalej 5 3 4 0 2 1 3 1 0 0 0 2 4 0 1 1 0 1 33 0 1 1
Paweł Juszkiewicz 4 3 3 0 3 1 1 1 0 0 0 3 1 1 2 2 1 2 38 13 1 1
Maciej Mendak 4 3 3 3 3 2 0 1 0 0 0 2 1 2 6 2 0 1 73 18 1 0
Elżbieta Dzioba 3 4 0 0 1 0 0 0 0 3 2 10 1 1 4 6 1 1 38 8 0 0
Michał Mendak 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 2 3 1 1 29 0 1 1
Jarosław Sadowski 0 2 0 1 3 1 0 0 0 0 1 4 0 0 1 2 1 2 17 0 2 1
Łukasz Szcześniak 0 2 0 0 3 0 2 0 0 0 0 5 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)