Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MSD POLSKA
1
3
VS
(16:20, 20:17, 19:21, 16:20)
SZPITAL BIELAŃSKI
Raport meczowy
17/44 ATAK 40/80
2 BLOK 3
3/61 SERWIS 8/75
49 BŁ. PRZECIWNIKA 27
71 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


PKT 26 SR 4 PKT/SR 6.5
ATAK 23 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

65.71

SERWIS%

15.38
ATAK

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


ATAK 23 SR 4
ATAK/SR 5.75 ∑A 35

ATAK%

65.71
SERWIS

Magda Rongies-Kosmol

SZPITAL BIELAŃSKI


SERWIS 3/19 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

31.58

WYD%

0

SKUT%

15.79
BLOK

Zuza Rusak

MSD POLSKA


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Daniel Hajdasz

SZPITAL BIELAŃSKI


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

78.57

PERF%

0

WYD%

71.43

SKUT%

78.57
OBRONA

Zuza Rusak

MSD POLSKA


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 8 4 8 3 6 0 1 0 0 0 4 9 1 0 5 3 2 3 38 0 2 0
Zuza Rusak 6 4 4 1 6 0 1 2 0 0 2 7 2 1 3 2 2 2 40 10 5 1
Michał Moczarski 5 4 4 1 2 1 2 0 0 1 0 17 1 1 10 4 3 1 58 5 5 2
Dawid Majcherek 3 4 1 0 1 0 0 0 0 2 2 11 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Łukasz Deka 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2 0 3 0 1 0 75 0 0 0
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Wykowski 26 4 23 4 6 0 2 1 0 2 3 8 0 2 9 3 2 0 69 13 4 0
Marcin Stempień 13 4 12 4 8 1 5 1 0 0 2 5 4 2 13 3 2 0 75 10 2 0
Daniel Hajdasz 6 4 4 1 6 0 1 1 0 1 1 6 2 0 11 2 1 0 79 0 3 0
Magda Rongies-Kosmol 3 4 0 0 0 0 0 0 0 3 3 10 3 0 3 2 2 1 38 0 4 0
Natalia Czarnecka 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 0 11 0 0 0 0 1 1 0 0 1 2
Kamil Bronowski 1 4 0 0 1 1 0 0 0 1 0 6 3 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)